FAQ

1. Jaké jsou náklady za dodání zásilky?

Náklady na dodávku závisí od formy platby a představují:
- převzetí ve firemním salonu - 0 Kč
- převod - 0 Kč
- dobírka - 0 Kč


2. Jaká kurýrní firma dodává zásilky?

Zboží objednané v Internetovém obchodě je zasíláno prostřednictvím kurýrské firmy DPD v závislosti na zvolené možnosti dodávky.

3. Jakým způsobem je možno zaplatit za objednané zboží?

Úhradu za podanou objednávku je možno uhradit
a) kurýrovi při převzetí zásilky (tzv. dobírka),
b) provedením zálohy (platba převodem):

• přímo na níže uvedený bankový účet UniCredit Bank, a.s., č. 2112221974/2700

WOJAS CZECH S.R.O.
Klimentská 1746/52
Nové Město, 110 00 Praha 1
v titule převodu uvést č. objednávky.

c.) kartou nebo v hotovosti přímo ve zvoleném firemním saloně WOJAS během nákupu


4. Je možné změnit zaslanou objednávku?

Neexistuje žádná možnost změnit zaslanou objednávku. V případě, že klient změní své rozhodnutí ohledně své objednávky, je povinen zaslat e-mail o zrušení své původní objednávky a zaslat novou objednávku.

5. Jak dlouho trvá realizace objednávky?

Řád předpokládá realizaci do 7 dní, jednak zásilka přichází odběratelem nejčastěji do tří pracovních dnů ode dne předložení objednávky, v případě platby na dobírku nebo

- obdržení úhrady za podanou objednávku při platbě prováděné převodem

6. Je možné zrušit objednávku?

Objednávku je možné zrušit do 24 hodin od jejího zaslání.

7. Jak zjistíte, že objednávka byla zaslána?

Třeba ověřit svoji emailovou poštu, na které se znázorní informace o změně stavu objednávky na ODESLANE s uvedením přepravního čísla zásilky.

8. Kdy a jak je možné zboží vrátit?

Výměnu nebo vrácení je možno provést do 7 dnů od daty převzetí zboží. Pro tento účel je třeba z lišty DODÁVKY A VRÁCENÍ stáhnout formulář výměny – vrácení. Vyplněný formulář spolu s obsahem zásilky je třeba zaslat na adresu firemního salonu WOJAS TRADE uvedený na dokladu o prodeji – pokladniční stvrzenky nebo faktuře VAT nacházející se na adrese sídla firmy. Náklady na odeslání nese Objednavatel.

9. Kdy bude vrácena uhrazená suma?

Vrácení odpovídající sumy se uskuteční v průběhu 7 dní, počítaných od okamžiku převzetí vráceného zboží nebo sdělení Objednávateli nemožnost realizace předložené objednávky.

10. Je možné zakoupené zboží vyměnit za jiné?

Ne, neexistuje možnost výměny zboží za jiné. Je třeba vrátit zakoupené zboží a podat opětovně objednávku.

11. U možnosti dodávky – převzetí ve firemním salonu. Jakým způsobem se dozvím o termínu dodávky.

Pokud bude objednávka připravena k převzetí, zašleme Vám informaci na uvedenou emailovou adresu. Objednávka bude čekat na převzetí po dobu 14 dní. Po této době bude objednávka zaslaná do internetového obchodu.

  • Globální značka
    Více než 180 obchodů v cele Evropě
  • Dbáme o kvalitu
    Naše produkty jsou vyrobeny v Evropské Unii
  • Společnost s tradicí
    na trhu 27 let
  • Důvěryhodný nákup
    Doprava zdarma