Faq

1. Jaké jsou náklady na doručení objednávek?

Snažíme se aby nakupování v našem internetovém obchodě vhodném pro zákazníka, proto jsme pro všechny objednávky nad 500 Kč v celé České republice poskytli bezplatné doručení.
Dodací náklady na objednávky do 500 Kč:
Kurýrní společnost DPD nebo PPL:

- dobírka 500 Kč
- Záloha na účet/paypal 500 Kč

2. Jaká kurýrní firma dodává zásilky?

Zboží objednané v Internetovém obchodě je zasíláno prostřednictvím kurýrské firmy DPD nebo PPL.

3. Jakým způsobem je možno zaplatit za objednané zboží?

Úhradu za podanou objednávku je možno uhradit
a) kurýrovi při převzetí zásilky (tzv. dobírka),
b) provedením zálohy (platba převodem):
c) platba PayPal

• přímo na níže uvedený bankový účet UniCredit Bank, a.s., č. 2112221974/2700

WOJAS CZECH S.R.O.
Klimentská 1746/52
Nové Město, 110 00 Praha 1
v titule převodu uvést č. objednávky.

4. Je možné změnit zaslanou objednávku?

Neexistuje žádná možnost změnit zaslanou objednávku. V případě, že klient změní své rozhodnutí ohledně své objednávky, je povinen zaslat e-mail o zrušení své původní objednávky a zaslat novou objednávku.

5. Jak dlouho trvá realizace objednávky?

Řád předpokládá realizaci do 14 dní, jednak zásilka přichází odběratelem nejčastěji do tří pracovních dnů ode dne předložení objednávky, v případě platby na dobírku nebo

- obdržení úhrady za podanou objednávku při platbě prováděné převodem

6. Je možné zrušit objednávku?

Objednávku je možné zrušit do 24 hodin od jejího zaslání.

7. Jak zjistíte, že objednávka byla zaslána?

Třeba ověřit svoji emailovou poštu, na které se znázorní informace o změně stavu objednávky na ODESLANE s uvedením přepravního čísla zásilky.

8. Kdy a jak je možné zboží vrátit?

Vrácení je možno provést do 30 dnů od daty převzetí zboží. Pro tento účel je třeba z DODÁVKY A VRÁCENÍ (link: https://wojas.cz/informacie/dodavky-a-vraceni) stáhnout formulář výměny – vrácení. Vyplněný formulář spolu s obsahem zásilky je třeba zaslat na adresu firemního salonu WOJAS Czech s.r.o. uvedený na dokladu o prodeji – pokladniční stvrzenky nebo faktuře VAT nacházející se na adrese sídla firmy. Náklady na odeslání nese Objednavatel.

9. Kdy bude vrácena uhrazená suma?

Vrácení odpovídající sumy se uskuteční v průběhu 14 dní, počítaných od okamžiku převzetí vráceného zboží nebo sdělení Objednávateli nemožnost realizace předložené objednávky.

10. Je možné zakoupené zboží vyměnit za jiné?

Ne, neexistuje možnost výměny zboží za jiné. Je třeba vrátit zakoupené zboží a podat opětovně objednávku.

  • FB - WojasPolska
  • Instagram - Wojas Official
  • Youtube - Wojas Official