Faq

1. Jaké jsou náklady na doručení objednávek?

Doprava zdarma pro objednávky nad 500 Kč
Pro všechny objednávky na území Polska s hodnotou nad 500 Kč nabízíme dopravu zdarma.


Cena dopravy pro objednávky do 500 Kč:
Při doručení Českou poštou nebo přes Zásilkovnu:


dobírka: 80 Kč
platba předem (bankovní převod / PayPal): 80 Kč



2. Jaká kurýrní firma dodává zásilky?

Zboží objednané v Internetovém obchodě je zasíláno prostřednictvím kurýrské firmy Česká pošta alebo Zásilkovna.

3. Jakým způsobem je možno zaplatit za objednané zboží?

Úhradu za podanou objednávku je možno uhradit
a) kurýrovi při převzetí zásilky (tzv. dobírka),
b) provedením zálohy (platba převodem):
c) platba PayPal

• přímo na níže uvedený bankový účet UniCredit Bank, a.s., č. 2112221974/2700

WOJAS CZECH S.R.O.
Klimentská 1746/52
Nové Město, 110 00 Praha 1
v titule převodu uvést č. objednávky.

4. Jaká je doba vyřízení objednávky??

Průměrná doba vyřízení objednávky je 2 až 7 pracovních dnů. Každá objednávka je však posuzována individuálně, což může vést ke zkrácení nebo mírnému prodloužení doby doručení.

5. Lze objednávku zrušit?

Objednávku lze zrušit pouze v případě, že její stav se ještě nezměnil na „odesláno“.
Pokud již byla zásilka odeslána, můžete odmítnout její převzetí, nebo ji přijmout a vrátit běžným způsobem.

6. Jak zjistíte, že byla objednávka odeslána?

Informaci o odeslání objednávky obdržíte e-mailem – najdete v něm potvrzení o změně stavu objednávky na ODESLÁNO spolu s číslem zásilky pro její sledování.


Stav své objednávky můžete také sledovat po přihlášení do svého zákaznického účtu.



7. Kdy a jak je možné zboží vrátit?

Vrácení je možno provést do 30 dnů od daty převzetí zboží. Pro tento účel je třeba z DODÁVKY A VRÁCENÍ stáhnout formulář vrácení. Vyplněný formulář spolu s obsahem zásilky je třeba zaslat na adresu

OlzaLogistic - Wojas Czech s.r.o.
Lípová 1986
737 01 Český Těšín.

Náklady na odeslání nese Objednavatel.

8. Kdy bude vrácena uhrazená suma?

Vrácení odpovídající sumy se uskuteční v průběhu 14 dní, počítaných od okamžiku převzetí vráceného zboží nebo sdělení Objednávateli nemožnost realizace předložené objednávky.

9. Je možné zakoupené zboží vyměnit za jiné?

Ne, neexistuje možnost výměny zboží za jiné. Je třeba vrátit zakoupené zboží a podat opětovně objednávku.

Bezpečné nakupování
Bezpečné nakupovánís certifikátem SSL
Doprava zdarma nad 500 Kč
Doprava zdarmanad 500 Kč
30 dní na vrácení
30 dnína vrácení