1. Klient, který dělá nákup v internetovém obchodu, si může zvolit jeden ze dvou dostupných způsobů nakupování:
• bez přihlášení do služby, čili „rychlý nákup",
• nákup po přihlášení, který vyžaduje registraci Klienta v internetovém obchodu.
2. Díky registraci v internetovém obchodu Klient získává přístup k dodatkovým možnostem, jako:
• historie objednávek,
• možnost ověřit stav objednávky
• možnost získat aktuální informace o výrobcích v internetovém obchodě.
3. Klient, když si zvolí zboží, musí ho umístit do košíku, kliknutím na ikonu „PŘIDEJ DO KOŠÍKU".
4. Výrobek bude umístěn v košíku a tím se taky spustí stránka, na které se zobrazí košík a výrobky, které se v něm nacházejí.
5. Klient si může zvolit jednu ze dvou možností: pokračovat v nákupu nebo ukončit nákup.
6. V případě, že Klient chce pokračovat v nákupu, musí kliknout na ikonu „POKRAČOVAT V NÁKUPU", což znamená návrat na hlavní stránku internetového obchodu, kde si Klient může vybrat další výrobky.
7. V případě, že Klient chce ukončit nákup, musí kliknout na „PŘEJÍT DO POKLADNY".
8. Po vybraní možnosti „PŘEJÍT DO POKLADNY " se nastartuje stránka realizace objednávky, kde si Klient bude moci vybrat způsob nákupu zboží: Nákup bez registrace, s přihlášením do servisu nebo s možností registrace.
9. Po zvolení způsobu realizace objednávky servis odkazuje Klienta na internetovou stránku, na které se ve třech krocích uskutečňuje realizace objednávky
• Kontaktní údaje
• Dodávka a způsob platby
• Potvrzení objednávky a její shrnutí
10. V 1. kroku Klient zadává fakturační údaje, jako: jméno a příjmení, adresa, email, dodatečně taky telefonní číslo. V této etapě Klient musí určit, jakým druhem Klienta je: fyzická osoba nebo právnická osoba. Zde existují další dvě možnosti:
• možnost vyhotovení faktury
• potvrzení totožnosti adresy dodávky a fakturačních údajů
11. Po zadaní všech potřebných údajů, začíná 2. etapa kliknutím na tlačítko „POKRAČOVAT", Klient je odkázaný na stránku, na které může zvolit způsob dodávky a platby.
12. Klient po zvolení způsobu platby on-line (dostupný způsob platby: on-line nebo na dobírku), po kliknutí na tlačítko „podat objednávku", přechází na stránku platebního servisu (3 krok), na které může zvolit způsob platby:
• na dobírku – platba při odběru kurýrovi,
• platba bankovním převodem
• platba PayPal
13. Vlastností elektronického převodu, tzv. rychlého převodu je to, že po zvolení tohoto způsobu platby, je Klient přenesen na stránku zvolené banky pro realizaci převodu.
14. Klient po zvolení způsobu platby na dobírku (dostupné platby on-line nebo na dobírku) po kliknutí na tlačítko „podat objednávku". Po potvrzení objednávky se zobrazí substránka s podrobnými údaji o objednávce a informací s číslem objednávky.
15. Případné úpravy nebo změny adresy, způsobu dodávky nebo způsobu platby je možno realizovat do okamžiku potvrzení objednávky.
16. Po potvrzení objednávky se zobrazí substránka s podrobnými údaji o objednávce a informací s číslem objednávky.
Neexistuje možnost zrušení takové objednávky !
17. V každé etapě podávání objednávky je možno objednávku zrušit. Klient to může udělat několika způsoby: např. kliknutím na ikonu, kterou používá na návrat na předchozí stránku nebo kliknutím na libovolnou substránku (nebo výrobek), která se nachází na internetové stránce obchodu on-line
18. Na emailovou adresu, která byla uvedena v kontaktních údajích, bude zaslána zpráva potvrzující přijetí objednávky Klienta. Ve zprávě Klient dostane číslo objednávky, pomocí kterého může zjistit stav realizace objednávky.